كلية الحقوق جامعة الزقازيق
اهلا وسهلا بيك فى منتدى كلية الحقوق جامعة الزقازيق
كل جديد معانا
اهلا وسهلا بيك فى منتدى كلية الحقوق جامعة الزقازيق
كل جديد معانا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الحقوق .... عدل , حياة

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
جميع امتحانات كليه الحقوق جامعه الزقازيق فقط على منتدانا
كل جديد معانا على منتدى كليه الحقوق جامعه الزقازيق

عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محامى المنتدى
محامى جديد
محامى المنتدى

عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا Empty
مُساهمةموضوع: عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا   عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا Emptyالإثنين أبريل 06, 2009 2:39 am

الى طلبة كلية الحقوق جامعة الزقازيق حرام اللى بيحصل واحنا ساكتين ولحد امتى هنفضل ساكتين عايزين نعمل حاجة لحد امتى هنفضل خايفين وخايفين من ايه خايفين من الدكاترة يسقطونا ماهوكده كده بنسقط بس لما نسقط بحق غير لما نسقط مظلومين عايزين نتحرك ومنخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا انا بقترح اننا نختار يوم نعمل فيه احتجاج امام كلية الحقوق ويشارك فيها الطلبة من جميع الفرق ومحدش يحضر محاضرات لحد ميحللونا مشكلة النتيجة وانا اول واحد هيقف لان المفروض اننا فى كلية الحقوق ازاى بقى واحناكل حقوقنا ضايعة ومش قادرين نتكلم انا عملت اللى عليا وطرحت الفكرة وانا هبقى اولكم بس ياريت الاقى حد يكون معايا اللى موافق على الفكرة ياريت يدخل ويقول رايه ونتفق على اليوم وهنسميه يوم الحقوق
HaMaDa
محامي المستقبل
HaMaDa

عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا   عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا Emptyالإثنين أبريل 06, 2009 3:04 am

موضوع جامد والله وكلام جامد

والله العظيم ماعرف ايه الحكايه دى ماعرفش احنا فى كليه حقوق ولا معهد دا المعهد بيعملوا ليه نتيجه على الكليه وفى موقع وكمان بيلونوا ويدخلو جنبه ورد وظهور

مش زى كليتنا

بجد انا مش عارف اعمل ايه

على فكره انا احتمال احول دبلوم اعمل ايه بجد احلى من الكليه دى

بجد يا جماعه عاوزين نشارك فى الموضوع ده ولازم نعلى صوتنا ونقول ان الحوق هو العدل

والله انا صعبان عليا الميزان اللى واقف على المحكمه بجد

سلامى للجميع وارجوا المشاركه

king.7k0k
محامى ذهبى
king.7k0k

مُساهمةموضوع: رد: عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا   عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا Emptyالجمعة أبريل 10, 2009 1:07 am

اوك ياباشا اعمل اللى انت عاوزة واحنا وراك على طول

بجد والله ظلم

ومحدش شاف ظلم ف الكلية دى قدى
حبيبة
محامى جديد

مُساهمةموضوع: رد: عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا   عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا Emptyالإثنين نوفمبر 09, 2009 9:12 pm

انا عضوة جديدة ومعلش انى اتأخرت على ردى فى الموضوع
بجد المشكلة دى صعبة قوى وانا انحطيت فيها وربنا يعلم انا كنت بذاكر قد اية
وعندك حق فعلا لو عرفونا هيعملو اية اكتر من انهم يشيلونا مواد ويسقطونا
انا حصلى موقف والله مش تخيلتة لغاية دلوقتى
(معيد لقيتة جاى عليا وانا بحل فى امان الله انا قولت مثلا بيتطمن على ورقتى ولا حاجة لقيتة بيشوف اسمى انا انخضيت لقيتة بعدها بيقولى كملى حل ربنا يوفقك)
المادة دى اكتر مادة جاوبت فيها كويس
بس الصدف ان المادة المعيد يشوفها والى حليت كويس فيها هى الى اشلها
يرضى مين دة وهيستفيد اية لما عرف اسمى وسقطنى
ربنا يسامحهم هيدافعو على الناس ازاى دول
king.7k0k
محامى ذهبى
king.7k0k

مُساهمةموضوع: رد: عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا   عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا Emptyالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 1:09 pm

اهلا بيكى حبيبة نورتى منتداكى

فعلا ياحبيبه انتى عندك حق

وبعدين ياجماعه لومعرفناش ناخد حقنا احنا هناخد حقوق الناس ازاى ؟؟؟؟؟؟؟

????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا   عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا Emptyالأحد يوليو 24, 2011 7:35 pm

بجد انا زعلانة اوى علشان بسمع الكلام دة عن الكلية لان انا دخلتها ونفسى اعمل بيها حاجة
محمد الآسد
محامى جديد

مُساهمةموضوع: رد: عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا   عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا Emptyالإثنين أكتوبر 17, 2011 4:15 pm

ع فكره يا جماعه السقوط والنجاح تلقائى غير مرغوب فيه لآن الدكاتره مبصححوش بذمه وضمير والاغلابيه كده فلازم يا جماعه تقفوا فعلا وقفه احتجاجيه شديده ولابد من موقف تتخذوه مع ذللك الاوغاد اللى هما مش عايزين الا الفلوس والكتاب يباع باعلى سعر Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question ارحمووووووووووووووووووووووونا Sleep
محمد الآسد
محامى جديد

مُساهمةموضوع: رد: عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا   عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا Emptyالإثنين أكتوبر 17, 2011 4:17 pm

روئة كتب:
بجد انا زعلانة اوى علشان بسمع الكلام دة عن الكلية لان انا دخلتها ونفسى اعمل بيها حاجة
ولا تزعلى نفسك انا ومركزى تحت امرك فى اى حاجه عايزاها ملازم مذكرات كل اللى تحتاجيه وانا تحت امرك

عــــــــــــــــــــــــــــاجـــــــل ــ ياريت منخفش ولو لمرة واحدة فى حياتنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ياريت الكل يدخل
» ياريت نهتم شوية بالمواضيع
» مطلوب منك كلمة واحدة
» ام بعين واحدة وابن عااااق
» بالصور , واحدة من عجائب الكون .. قارة أنتاركتيكا